top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 198


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !

 و فهمیدم…

تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه

 درکش کنم...



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت8:20---29 آبان 1391
زندگی بافتن یک قالیست....

نه همان نقش ونگاری که خودت می خواهی...

نقشه را اوست که تعیین کرده...

تو در این بین فقط میبافی...

نقشه را خوب ببین...

نکند آخر کار قالی زندگی ات را نخرند...


پرنسس
ساعت11:40---28 آبان 1391
بنـــد دلـــم را


به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم


که هر جـــا رفتـی


دلــم را با خود ببری


غــــافل از اینکه


تو پـــا برهنـــه می روی


و بی خبــــر…


پردیس
ساعت10:51---28 آبان 1391
میگویند:

درويشي به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده ميشود .
پس از اندك زماني داد شيطان در مي آيد و رو به فرشتگان مي كند و مي گويد :

جاسوس مي فرستيد به جهنم!؟

از روزي كه اين ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنميان

را هدايت مي كند و....

حال سخن درويشي كه به جهنم رفته بود اين چنين است:

با چنان عشقي زندگي كن كه حتي بنا به تصادف اگر به جهنم افتادي خود شيطان تو را

به بهشت باز گرداند.


پردیس
ساعت10:50---28 آبان 1391
سلام ...

بابت رفتن بی خبرم عذر میخوام ....

از روی عصبانیت شدید بود البته نه از دست شما ...

شما هم دیگه جواب ندادین ...



به هر حال ببخشید ...

میدونم که شما نیازی به من ندارید چون خودتون انسان فهمیده ای هستین ...

دیگه نمیدونم چی بگم ...

خدایار و یاورتون باشه ...

تا درودی دیگر بدرود


پاسخ:salam toam bebakhshid vase raftare badam


پردیس
ساعت10:46---28 آبان 1391
هنوز به دیدار خدا می روند ... خدایی که در یک مکعب سنگی خود را حبس کرده !!!
خدا همین جاست ، نیازی به سفر نیست !
خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ، خدا در دستان مردی است که نابینایی را از خیابان رد می کند .
خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد .
خدا در جمله ی " عجب شانسی آوردم " است .
خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو !
خدا کنار کودکی است که می خواهد از فروشگاه شکلات بدزد .
خدا کنار ساعت کوک شده ی توست، که می گذارد پنج دقیقه بیشتر بخوابی ...
از انسانهای این دنیا فقط خاطراتشان باقی می ماند و یک عکس با روبان مشکی ، از تولدت تا آن روبان مشکی ، چقدر خدا را دیده ای ؟!
خدا را هفت بار دور زدی یا زیر باران کنارش قدم زدی ؟
خدا همین جاست ...
خدایا دوستت دارم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com